Tuesday, July 22, 2008

Lebih 80 jenis coklat

Nikmati variasi rasa coklat sebenar Theobrama di pusat beli-belah 1 Utama dan Pavilion, Kuala Lumpur.


BUTIK coklat ini menawarkan kepelbagaian cita rasa coklat untuk anda nikmati.


MALAYSIA mempunyai pelbagai jenama coklat yang menjadi pilihan. Cita rasa yang tinggi terhadap coklat menjadikan Malaysia memperluaskan industri pembuatan coklat.


Kini, dengan kemunculan coklat Theobrama pasti mendapat sambutan yang baik.


Keinginan ini bukan sahaja dapat direalisasikan di Australia, New Zealand dan Amerika tetapi juga di Malaysia.


Dibawakan oleh Hing Yiap Knitting Industri Berhad, syarikat ini berada di papan kedua Bursa Malaysia Securities Berhad. Coklat Theobroma yang dirasmikan ini memaparkan tema konsep coklat secara menyeluruh.


Tawaran yang diberikan pelanggan adalah pelbagai dengan kualiti coklat yang tinggi, minuman coklat panas dan sejuk, aneka pencuci mulut, celupan coklat yang disalut dan pelbagai variasi coklat.


Kesemua ini merupakan pertama kali diabwakan ke Malaysia.


Pembuatan coklat ini melalui pengalaman menghasilkan coklat yang mewah, sekali gus memberi satu perasaan yang sukar digambarkan kepada setiap penggemarnya.





Menurut Pengarah Theobrama food Pty Ltd Australia, George Rn bersa Oiniotis, pihaknya berpuas hati dapat bekerjasama dengan Ying Yiap Group bagi memperluaskan lagi francais di Malaysia. "Kami mahu peniaga runcit berasa yakin mencipta nama dan meraih keuntungan di Malaysia," katanya.


Theobrama menawarkan lebih 80 jenis coklat yang pasti membuat anda tergoda. Kunjungi Theobrama untuk merasai nikmat coklat yang sebenar.


Antara yang terdapat di Theobrama selain coklat ialah kopi, teh, biskut, pai dan kek yang diperbuat daripada keju.


Jika anda inginkan kelainan, Theobroma menawarkan pelbagai paket hadiah yang menarik mengikut cita rasa anda.


Kepada penggemar coklat bolehlah ke Lot FK3, First Floor, pusat beli-belah 1 Utama dari pukul 9.30 pagi hingga 11 malam atau terus ke Lot C4.05.02, Tingkat 4, Pavillion, Kuala Lumpur dari pukul 9.30 pagi hingga 12 malam.

No comments: